מעוניינים בייצוג מנצח?

משרד עורכי דין אסף כהן ושות’ כאן לשירותך!




    ביטול רישום פלילי

    אזרחים אשר הואשמו בעבר בפלילים פועלים ביתר שאת למען ביטול רישום פלילי. ביטול רישום פלילי זהו הליך שדורש נאשם או חשוד לשעבר המרגיש כי נעשה לו עוול נוכח העובדה כי קיים לגביו רישום פלילי וזאת כאשר הוא מודע לעובדה שסיים לרצות את עונשו או שלא הואשם כלל. רישום פלילי זהו רישום שלילי למשך כל חייו של אדם ולא פלא כי אזרחים רבים מנסים לבטלו בכל כוחם. עו"ד אסף כהן בקיא בתחום המשפט הפלילי ומגיש בקשות רבות עבור ביטול רישום פלילי בהצלחה.

     

    האם כל אדם אשר הואשם בפלילים יכול לפעול למען ביטול רישום פלילי?

    במדינה דמוקרטית לכל אדם יש זכות להיוועץ בעורך דין ולפעול למען חפותו. אזרחים אשר הואשמו בפלילים צריכים לדעת כי עם כל הרצון הטוב שלא יהיה קיים לגביהם רישום פלילי, לא בכל סיטואציה הדבר יתאפשר. לעיתים הבקשה נדחית למרות כל מאמציו של עורך הדין. ישנם מקרים מובהקים בהם מתבצע ביטול רישום פלילי. כאשר תיק נסגר לדוגמא עקב עילה של "חוסר אשמה" משמעות הדבר כי המשטרה או פרקליטות המדינה מצאו כי אותו אדם שנחקר בסופו של יום נמצא חף מפשע. לכן כל הנאשמים היו רוצים עד מאוד כי תיקם ייסגר עקב עילה זו אשר גורמת למחיקה אוטומטית של הרישום הפלילי. רישום פלילי נראה לעין במערכות ממוחשבות שונות במדינתנו כגון משרדי ביטחון שונים ואינו מופיע רק במשטרה. כתוצאה מכך, יש החוששים כי אותו רישום ימנע מהם להתקדם בחייהם.

    ליווי בעל ביטול רישום פלילי

    אילו עילות בעניין סגירת תיקים משטרתיים אינן נמחקות באופן אוטומטי ויש לפעול בגינן לביטול רישום פלילי?

    לכל אדם קיימת הזכות להגיש תלונה במשטרה. עובדה מצערת אשר נעשית לעיתים קרובות הינה "תלונת סרק". כאשר המשטרה מבינה כי מדובר בתלונה שאינה נכונה במהותה היא נמחקת אוטומטית. עילות סגירות תיק כגון חוסר עניין לציבור וחוסר ראיות מספיקות לא מראות כי אותו אדם נקי כפיים טוען עו"ד אסף כהן אשר עוסק בסוגיות אלה. במקרים כאלה על עורך הדין לפעול לטובת ביטול הרישום הפלילי.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    שתף :

    מעוניינים בייצוג מנצח?

    השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם

      מידע נוסף בנושא

      מחיקת רישום משטרתי

      מחיקת רישום משטרתי הינו הליך המתרחש במשטרה בו נאשם/ חשוד לשעבר מבקש למחוק דבר מה מן המערכת המשטרתית אשר יכול לפגוע בו עקב הימצאות הרישום עצמו. לדוגמא: אדם אשר נחשד בעבר בעבירת גניבה ואותו תיק נסגר עקב אי ראיות מספיקות. עילה זו לא מזכה את החשוד ובמידה ומעסיק מסוים יראה זאת הוא יבין שאכן נפתח לו תיק במשטרה אך לא היו מספיק ראיות שיוכלו לגרום להגשת אישום פלילי. עורך הדין אסף כהן הינו עורך דין פלילי העוסק בדינים מסוג זה.

      מדוע אזרחים רבים פועלים למען מחיקת רישום משטרתי?

      רישום משטרתי יכול להשפיע רבות על האזרח. גם שנים לאחר סיום הסוגייה, אדם יכול להחליט לפתע שהוא רוצה לעבוד בשירותי הביטחון ולעיתים הדבר שימנע ממנו להתקבל יהיה הימצאות הרישום הפלילי. יש משפט שאומר כי "אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני". במקומות עבודה מעסיקים רבים אשר מבצעים תהליכי מיון וקבלה לעובדים שונים, בודקים את עברו הפלילי של אדם. ישנם אזרחים אשר היו מעורבים בקונפליקט מסוים וכתוצאה מכך נפתח להם תיק במשטרה. יכול להיות מצב בו אותו תיק נסגר והאזרח עצמו לא הועמד לדין בשל מעשיו אך מנגד גם לאחר שנים הרישום יהיה קיים במערכות הביטחון. עובדה זו תקשה מאוד על אותו אדם להתקבל למקום עבודה בו יבצעו בדיקה של רישום משטרתי. קיים הגיון בהליך מחיקת רישום משטרתי עקב העניין שאדם יכול להביע חרטה על מעשיו וללמוד מהם כיצד לא להיקלע למצבים כאלה בעתיד. עצם העובדה בה מוחקים לאדם רישום משטרתי, נותנת לו הזדמנות להתחיל מחדש ולא גורמת לבעיית תעסוקה עתידית.

      עורך דין מחיקת רישום פלילי

      ברוב המקרים עורכי דין אשר עוסקים בדיני העונשין ובמשפט הפלילי מגישים בקשות מסוג זה ובקיאים בנושאים השונים המתלווים אליהם. עורך הדין אסף כהן הינו עורך דין פלילי אשר מגיש במשך שנים בקשה למחיקת רישום משטרתי בהצלחה רבה. לטענתו, עו"ד העוסק בתחום זה צריך לדעת כיצד מגישים בקשה זו בחוכמה ואילו נימוקים עניינים ומוצדקים יש לציין בגוף הבקשה. בהליך זה לניסיון יש תפקיד משמעותי.

      ביטול רישום משטרתי

      אזרחים אשר נאשמו בפלילים במהלך חייהם דורשים ממערכת השפיטה הקיימת בארצנו ביטול רישום משטרתי בכדי שיוכלו להתחיל את חייהם מחדש ללא "צלקת" מסוימת אשר תזכיר באופן תמידי כי היו מעורבים בקטטה מסוימת. עו"ד אסף כהן, הינו עורך דין פלילי העוסק שנים רבות בנושא ביטול רישום משטרתי לטובת לקוחותיו. לא כל רישום ניתן לבטל אך בעל מקצוע מומחה יוכל לפעול למען ההליך ואף להצליח.

       

      כיצד מבצעים ביטול רישום משטרתי?

      הליך ביטול רישום משטרתי דרוש להיעשות על ידי בעל מקצוע מיומן אשר בקיא בתחום המשפט הפלילי. לא כל אזרח מודע לעובדה כי כאשר המשטרה מחליטה לסגור תיק פלילי עקב אחת מן הסיבות: חוסר אשמה, חוסר עניין לציבור או חוסר ראיות מספיקות – לכל עילה ישנה משמעות שונה ולעיתים עקב עילה מסוימת ניתן בהחלט לגרום לביטול רישום משטרתי. בתהליך של ביטול רישום משטרתי,  תחילה עורך הדין יכול לבקש את חומרי החקירה מהמשטרה או מהפרקליטות ולהבין את המקרה על בוריו. לאחר שעורך הדין יבין מהן הנפשות הפועלות ומה קרה בדיוק בתיק אשר גרם לסגירתו, באפשרותו להגיש בקשה לביטול רישום משטרתי. האמת שאין שום הגיון בכך שאדם אשר הואשם בתיק מסוים ואותו תיק נסגר, עדין יופיע תחת שמו האשמות שונות בעוד איננו אשם במקרה. במדינתנו כל רישום משטרתי מופיע בהמון גופים מלבד המשטרה כגון משרד הביטחון ועוד. לכן, ישנם אזרחים אשר חשוב להם מאוד לבטל רישום משטרתי שלא יפגע בעתידם המקצועי והאישי.

       

      מהי עלות בקשת ביטול רישום משטרתי?

      כיום, לא קיימת חקיקה מוסדרת לעניין גובה שכר הטרחה שעל עורך הדין לגבות עקב טיפול בתהליכים שכאלו. עורך הדין אסף כהן, אשר ביצע תהליכי ביטול רישום משטרתי בהצלחה רבה טוען כי גובה שכר הטרחה אשר יגבה מן הלקוח יהיה מושפע מזמן ההשקעה בתיק ומסיכויי ההצלחה לביטול הרישום המשטרתי. הרישום המשטרתי מופיע במערכות ממשלתיות, מערכות בהן קיימת באופן תמידי בירוקרטיה סבוכה. תהליכים כגון אלה עלולים להימשך זמן רב ועל הלקוח להיות סבלני עד לסיום והחלטה בבקשה.

       

      בקשה למחיקת רישום פלילי

      עו"ד העוסקים בתחום המשפט הפלילי, עוסקים בתהליכים של בקשה למחיקת רישום פלילי. נאשמים המרגישים כי הרישום הפלילי הקיים במערכות זרועות הביטחון אינו מוצדק במקרה שלהם, זכותם לפעול למען מחיקת הרישום. עו"ד אסף כהן, העוסק בתהליכים אלה טוען כי כל לקוח אשר מגיע למשרדו ומעוניין בהתחלת תהליך שכזה עליו לדעת כי דנים בכל מקרה לגופו ואף מקרה אינו דומה לאחר. על הלקוח להיות סבלני כיוון שתהליכים אלו יכולים לקחת זמן רב.

      כיצד מגישים בקשה למחיקת רישום פלילי?

      כאשר החלטנו שאנו רוצים לפעול לטובת מחיקת רישום פלילי, עלינו לפנות לעו"ד העוסק בתחום המשפט הפלילי ומתמקצע במחיקת רישום פלילי. לעו"ד תגיעו ערוכים ומלווים בכל הפרטים הרלוונטיים לעניינכם בכדי שאותו בעל מקצוע יוכל לייעץ לכם האם ניתן מלכתחילה לגשת להליך שכזה. כאשר עו"ד ייעץ לכם כי ניתן להתחיל את ההליך, הוא יערוך מסמך בו יציין את עובדות המקרה ואת נימוקיו למחיקת הרישום הפלילי. יהיו מקרים בהם הבקשה תענה בחיוב ויהיו שלא. כמו כן, ישנן החלטות שעליהן ניתן לערער וישנן שלא.

      עורך הדין אותו שכרנו לטובת ניהול ההליך הוא אשר ינחה אותנו אילו מסמכים עלינו להביא ואילו פעולות עלינו לבצע למען הצלחת הבקשה. עורך הדין אסף כהן הינו עורך דין פלילי אשר מגיש בתדירות גבוהה בקשות למחיקת רישום פלילי וצולח בהן ברוב המקרים. כהן, יידע להציג את הנסיבות הנכונות ולציין את הסיבות הרלוונטיות בהן המשטרה/ הפרקליטות צריכה להתחשב בעת שהיא שוקלת את הבקשה.

       

      מחיקת רישום במשטרה

      עורכי דין גובים סכומים שונים עבור בקשה למחיקת רישום פלילי ולא קיים מחיר מסוים אותו יש לגבות מן הלקוח. לא קיימת חקיקה אחידה בנושא אשר מורה לעורך הדין על סכום מסוים ולכן כל בעל מקצוע גובה סכום אחר מלקוחותיו. כמו כן, כל תיק שונה ולכל תיק ישנן עובדות משלו, כך שזמן ההשקעה בתיק משתנה מלקוח ללקוח וזהו פרמטר אשר משפיע על שכר טרחתו של עו"ד. עורך דין אסף כהן ישמח להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב.

      כיצד מוחקים רישום פלילי?
      בכדי למחוק רישום פלילי חייבים להיעזר בעורך דין פלילי מנוסה ומקצועי, שיכול להמליץ על המהלך הנכון. למחיקת רישום פלילי קיימת תקופת מחיקה, תקופת התיישנות ויש צורך כי עורך הדין שלכם יפעל בהתאם לכל מקרה.
      מחיקת רישום פלילי חשובה בין היתר, מאחר ורוב מקומות העבודה דורשים תעודת יושר מהמשטרה . אם קיים רישום פלילי לא יוכל אותו אדם להתקבל למקום עבודה נחשק או לשאת נשק.
      מה ההבדל בין רישום פלילי ומרשם פלילי?
      מרשם פלילי הינו רישום המתבסס על נתוני המשטרה המכיל את כל היסטוריית התיקים הפלילים של אדם, בין אם נדונו בבית המשפט ובין אם הם בשלבי חקירה ועדין הינם עומדים ותלוים כנגדו. רישום פלילי מתייחס רק לתיקים הפלילים אשר הוגשו בגינם כתבי אישום וקיימת החלטה כי האדם אשם וביצע את העבירה המיוחסת לו.

      למה להיעזר בעורך דין פלילי בשביל מחיקת רישום פלילי?

      כדי למחוק רישום פלילי חייבים להיעזר בעורך דין פלילי מנוסה ומקצועי, שיכול להמליץ על המהלך הנכון. למחיקת רישום פלילי קיימת תקופת מחיקה, תקופת התיישנות ויש צורך כי עורך הדין שלכם יפעל בהתאם לכל מקרה.
      מחיקת רישום פלילי חשובה בין היתר, מאחר ורוב מקומות העבודה דורשים תעודת יושר מהמשטרה .יש צורך כי בעל מקצוע מנוסה יעריך את סיכויי הבקשה שלכם ויפעל באופן המקצועי ביותר, כדי לנסות להבטיח את מחיקת הרישום הפלילי.

      תפריט נגישות