מעוניינים בייצוג מנצח?

משרד עורכי דין אסף כהן ושות’ כאן לשירותך!




    ייעוץ לפני חקירה

    קיימת משמעות רבה לגרסה הראשונית של נחקר לרשות החוקרת, בין אם מדובר במשטרת ישראל ובין אם מדובר ברשות המיסים או כל גורם אחר. משמעות זו היא ביסוס אשמה כנגד נחקר או אדם אחר שעלול להיקשר לפרשה בעקבות אותה חקירה.

    פעמים רבות, מדובר בפעם ראשונה בה אדם מגיע למעמד זה. מעמד מלחיץ אשר חשוב להגיע מוכן אליו ככל הניתן. לחקירה הראשונית קיים משקל רב מאחר והדברים מוקלטים, נרשמים ונשמרים.

    חשוב להדגיש, גם אם לא ביצעת כל פשע אל תוותר על ייעוץ לפני חקירה.

    אם זומנתם לחקירת משטרה טלפונית, ראשית שאלו: באיזה חשד ומדוע אנו מוזמנים לחקירה במשטרה. ייתכן שתקבלו מענה, אך רוב הסיכויים שלא על מנת שלא לשבש חקירה. שימו לב כי אינכם מוסרים פרטים בנושא החקירה. ניתן להתייעץ עם עו"ד לפני הגעה חקירה במשטרה. אך אם כבר נלקחתם לתחנת המשטרה, אזי ניתן לבקש כי עו"ד מטעמכם יגיע לתחנת המשטרה על מנת לתת לכם ייעוץ לפני חקירה.

    אם התגבש חשד לפיו ביצעת עבירה מסוימת, על חוקר המשטרה להזהיר אותך שהינך נחקר בחשד לאותה עבירה, לציין את סוג העבירה, להודיע כי אינך מחויב לומר דבר (זכות השתיקה), וכי יש לך הזכות להיוועץ עם עורך דין.

    נצלו את זכות ההיוועצות שמוקנית לכם במשפט הפלילי ! בקשו להיוועץ עם עורך דין.

    נחקר שהגיע לתחנה בלי שעבר הכנה לחקירה במשטרה, או שלא קיבל ייעוץ לפני חקירה מעורך דין פלילי מומחה, עלול לסבך את עצמו שלא לצורך.

    משרדנו מתמחה במתן ייעוץ וליווי לנחקרים ובהכנתם לחקירת משטרה או כל רשות אחרת בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

    שתף :

    מעוניינים בייצוג מנצח?

    השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם

      תפריט נגישות