מעוניינים בייצוג מנצח?

משרד עורכי דין אסף כהן ושות’ כאן לשירותך!




    צו הרחקה מהבית

    הוצאת צו הרחקה

    צו הרחקה מהבית ניתן עבור אדם אשר עליו להימנע מכניסתו לבית מגוריו עקב העובדה שהוא מהווה איום עבורי דיירי הבית המתגוררים עימו. צו הרחקה מהבית יכול להינתן עבור בעל מכה שמאיים על אשתו או לחלופין עבור אישה שמאיימת על חיי בעלה/ ילדיה. ישנם מצבים בהם ילד מאיים על הוריו ומקבל צו הרחקה מביתו. עורך דין אסף כהן הינו עורך דין המתמקצע בהגשת בקשות עבור צווים מסוג זה ומתמחה בהצגת העובדות והנסיבות הרלוונטיות למקרה אשר גורמות לקבלת הצו המבוקש.

    מדוע אזרחים פונים לביהמ"ש עבור קבלת צו הרחקה מהבית?

    תחילה נציין כי בקשות לקבלת צו הרחקה מהבית יש להגיש לבית משפט לענייני משפחה או לבית משפט השלום. כאשר אדם מרגיש מאוים על ידי אדם אחר המתגורר עימו והמגורים יחד מהווים סיכון חיים, על האזרח לבקש צו הרחקה מהבית. צווים שכאלה ניתנים לרוב למשך מספר חודשים כאשר בתום התקופה בוחנים שוב את הסוגיה וניתן לקבל הארכת זמן עבור תוקף הצו.

    צו הרחקה מהבית

    מה קורה במידה ואותו אדם לא מיישם את הצו ועומד בדרישותיו?

    לעיתים אותם פורעי חוק אשר קיבלו צווי הרחקה אינם מקיימים את הצו כסדרו ולכן זוהי עילה לעבירה פלילית ואף למאסר. עורך הדין אסף כהן מקבל לאורך כל שעות היממה שיחות טלפון מלקוחות מפוחדים הטוענים כי אותו בן משפחה אשר התגורר עימם וקיבל צו הרחקה הגיע לפתע לביתם. עורכי דין העוסקים בנושאים אלה עומדים בפני סיטואציות לא פשוטות בלשון המעטה ועליהם להפעיל שיקול דעת נרחב מה נכון לעשות ואילו עצות לייעץ בשעה קשה זו.

    יחד עם זאת, חשוב שתדעו כי לא תמיד בקשה לצו הרחקה מהבית מתקבלת בבתי המשפט ולעיתים בקשות שכאלה נדחות. בקשות לצווים מסוג זה ניתן להגיש בבתי משפט שונים ברחבי הארץ. לעיתים, בקשות משפטיות עבור ניתנת צווים מסוימים או הגשת תובענות כרוכות בתשלום אגרה, אך בקשה עבור צו הרחקה מהבית אינה זקוקה לאגרה בכדי להגישה. עורך הדין הוא הגורם היחידי לו תאלצו לשלם עבור הכנת הבקשה והגשתה.

    שתף :

    מעוניינים בייצוג מנצח?

    השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם

      מידע נוסף בנושא

      הוצאת צו הרחקה

      הוצאת צו הרחקה מתבקש כאשר אדם מרגישים מאוים על ידי אדם אחר. לעיתים, בעלי עסקים שונים נקלעים לסכסוך עסקי אשר פולש למחוזות שלילים הדורש מבעל העסק לבקש צווי הרחקה מלקוחות מסוימים. עורך הדין אסף כהן הינו עורך דין הבקיא בתחום דיני העונשין ועוסק בהגשת בקשות להוצאת צווי הרחקה.

      הוצאת צו הרחקה – באילו מקרים ניתן לבקשו?

      הוצאת צו הרחקה ניתן להוציא לא רק נגד בן משפחה אשר אנו מרגישים מאוימים על ידו. ניתן להוציא צו הרחקה גם עבור אדם זר. עצם העובדה כי אנו חשים חשש לחיינו על ידי אדם אחר הינה עובדה מספקת להגשת צו הרחקה. בקשות לצווי הרחקה מתבקשות גם בעולם העסקי בהם לקוחות מסתכסכים מול בעלי עסקים. בנוסף, לעיתים מוציאים צווי הרחקה עבור אזרחים פורעי חוק אשר אוסרים עליהם להגיע למוסד מסוים. צו הרחקה נועד להגן על יחידים ועל רבים. בכדי להגיש צו הרחקה עלינו למלא טופס מתאים. ניתן להוסיף לו מסמך אשר מפרט ביתר שאת את המקרה. בנוסף יש לצרף אסמכתאות, הוכחות, הקלטות וכל פרט נוסף אשר יכול לתמוך בעמדתנו ויכול לגרום לקבלת הבקשה שלנו.

      הוצאת צו הרחקה מנהלי והוצאת צו הרחקה ממדינת ישראל

      צווים אלו הינם צווים הניתנים כאשר אדם מסוים מסכן את שלום הציבור במדינה או בשטח אשר נמצא בשליטת צבא ההגנה לישראל. ישנם אזרחים ומנגד שוהים בלתי חוקיים הלוקחים חלק בארגוני טרור אשר מסכנים את בטחונה של מדינת ישראל ולכן נפתח נגדם הליך של הוצאת צו הרחקה ממדינת ישראל. בעולם המשפט, קיימים סוגים מגוונים של צווים אשר נועדו להגן על כלל האוכלוסייה וכל צו מתאים למקרה ספציפי. לעיתים לקוחות מגיעים למשרדו של עורך הדין אסף כהן מבולבלים ואינם יודעים מהו הצו הנכון אשר יתאים לסיטואציה הניצבת בפניהם. עורך דין מיומן יפרוס בפני לקוחותיו את האפשרויות העומדות לצידם ויידע לכוון את הלקוח לתהליך המתאים עבורו. תהליך כזה שייתן לו שקט נפשי וכך יוכל להרגיש בטוח וחופשי לחיות כרצונו ללא חשש מאנשים אלימים.

      צו הרחקה לבעל

      צו הרחקה לבעל ניתן במצבים בהם בעל מאיים על אשתו ונוהג בה באלימות אשר מסכנת את חייה של האישה. נשים רבות ואומללות מגישות בקשות לבתי המשפט השונים עבור קבלת צו הרחקה לבעל. רוב נשים מלוות בעורכי דינם או בידי הסנגוריה הציבורית- למי שידה אינה משגת וזקוקה לייעוץ משפטי. עורך הדין אסף כהן הינו עורך דין העוסק בתחום המשפט הפלילי ומומחה בנושאי צווי הרחקה לבעלים אלימים. הוא יודע לנהוג ברגישות כלפי הנשים המפוחדות יחד עם אומץ ונחישות אל מול הבעל האלים.

      באילו מקרים ניתן לקבל צו הרחקה לבעל?

      עובדה מצערת הקיימת בעולמנו היא שנשים רבות חוות אלימות רבה מהאדם הקרוב ביותר אליהן. אלימות יכולה להתבצע בכמה מישורים. האחד, אלימות מילולית אשר פוגעת בנפשה של האישה יחד עם איומים קשים על חייה ולעיתים גם על סביבתה הקרובה כגון ילדיה ובני זוגה. השני- אלימות פיזית, כאשר בעל מכה את אשתו או משתמש בחפצים שונים כגון סכין וכד' בכדי לפגוע בגופה. מקרים מצערים אלו קורים בעולמנו מידי יום ולכן חיות בנינו נשים מפוחדות אשר מפחדות מבעליהן עימו התחתנו בעבר מאהבה. החיים לא צפויים לחלוטין ונשים רבות מגיעות למצבים בהם הן מבקשות ומתחננות לדבר מה אשר יעזור להן להרחיק את הבעל מהן. צו הרחקה לבעל מוגש כמובן בטופס מסוים בו יוצגו העובדות כסדרן ואת המניעים לבקשת הצו.

      מהו מועד פקיעת צו הרחקה לבעל?

      עורך הדין אסף כהן אשר עוסק ימים כלילות בתחום המשפט הפלילי בעבירות מסוגים אלה, מציין כי צו הרחקה לא ניתן לנצח וברוב המקרים ניתן למשך שלושה חודשים. במקרה הצורך, ניתן להגיש בקשה לבית המשפט עבור הארכת הצו ובית המשפט יכול להחליט במידה והדבר נראה לו נכון ומוצדק להאריך את הצו בעוד 6 חודשים. לעיתים במקרים קשים ביהמ"ש יכול להאריך את הצו למשך שנתיים. תהליך שכזה אינו תהליך קל ועל עורך דין העוסק במצבים אלו להיות רגיש ואנושי כלפי האישה שחווה אלימות יומיומית ומנגד להפגין חוזק אל מול הבעל האלים.

      תפריט נגישות