מעוניינים בייצוג מנצח?

משרד עורכי דין אסף כהן ושות’ כאן לשירותך!




    הגני על עצמך

    חוק בית המשפט לענייני משפחה בישראל מציע לעותר (בדומה לקורבן פשע בהקשר הפלילי) את היכולת להשיג צו הרחקה לבעל בנסיבות מוגבלות. כפי שהצוות המשפטי במשרד עורכי הדין אסף כהן ושות' יסבירו לכן, צו הרחקה זה מספק לכם הרחקה מחייבת של הבעל, כולל חוסר יכולת ליצור איתכן כל קשר.

    הפרת צו הרחקה לבעל

    אם מופר צו הרחקה לבעל, שנקבע על ידי בית המשפט לענייני משפחה, למשטרה יש סמכות לעצור את הבעל ולהאשים אותו בביזיון פלילי כעבירה. הרשעה עלולה להוביל לכלא, לכן אם הוגש נגדכם צו הרחקה, חשוב שתקיימו את תנאיו.

    צווי הרחקה של בית המשפט לענייני משפחה הם כלים חזקים מאוד הן עבור המבקשים את ביטחונם והן עבור נציגי אכיפת החוק במידת הצורך. באופן דומה, אנשים שמוגשות נגדם תביעות בבית המשפט לענייני משפחה צריכים להגן על עצמם מפני תקיפה פסולה של אופיים, כמו "תיעוד" המתייחס לתנאי צו הרחקה לבעל באמצעי התקשורת, והשלכות מזיקות נלוות אחרות.

    חמור מכך, אם העותר גם מגיש תלונה פלילית, אותו אדם יכול למצוא את עצמו נאבק בבית המשפט באשמת אלימות במשפחה.

    הבנת צו ההרחקה

    אם בעלך לשעבר מטריד אותך או מבצע עבירה אחרת שמפרה את חוק בית המשפט לענייני משפחה, תוכלי להגיש צו הגנה לבעל לקבלת הגנה מוגבלת או מלאה. יחד עם זאת, רק בגלל שאת מבקשת את הצו, אין ערובה לכך ששופט יאשר אותו.

    לכן מומלץ לדון תחילה בבסיס הטענות שלך ולבקש עורך דין מומחה למשפט פלילי ולדיני משפחה להגיש את הבקשה לקבלת הצו. עורך דין מנוסה בבית המשפט לענייני משפחה יפרט את כל הגורמים בצורה ברורה ותמציתית כדי למקסם את הסבירות שהשופט ייעתר לעתירתך ויוציא צו הרחקה לבעל.

    פני עוד היום אל עורך דין מוביל בתחום

    אל תמתיני עד שהמשפט בעניינך יתחיל, כדי שלא תהיי חשופה להתעללויות נוספות בפרק זמן זה. תני לחוק לעבוד בשבילך עם ההגנה המתאימה.

    צרי קשר עם עורכי הדין במשרד עורכי הדין אסף כהן ושות', שיש להם ניסיון עשיר במשפט הפלילי ובדיני משפחה, ונסייע לך בקבלת צו הרחקה לבעל, כולל ייצוג משפטי וליווי בכל ההליכים המשפטיים הבאים.

     

    שתף :

    מעוניינים בייצוג מנצח?

    השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם

      תפריט נגישות

      The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.