מעוניינים בייצוג מנצח?

משרד עורכי דין אסף כהן ושות’ כאן לשירותך!




    כיצד ניתנים צווי הרחקה?

    הרגע קיבלתם צו הרחקה מהבית. עכשיו מה? קודם כל, חשוב שתקראו היטב את פרטי הצו וצייתו לתנאים. השלב הבא הוא לשכור שירותי עורך דין שמתמחה בצווי מניעה והרחקה שיסייע לכם להבין מה קורה ואם יש צורך, להילחם בצו בבית המשפט.

    משרד עו"ד אסף כהן ושות' מתמחה במשפט אזרחי – מסחרי פלילי ודיני משפחה, והצוות המקצועי שלנו יסייע לכם להתמודד עם צו ההרחקה ואולי לבטל אותו במידת הצורך.

    אין להקל ראש בתנאי צו הרחקה מהבית, אפילו אם הוא זמני

    אתם עשויים לקבל צו הרחקה מהבית ולהבין שאסור לכם להתקרב אל האדם שהגיש את הצו ולהימנע מכל מגע איתו, ולפעמים הצו כולל גם תנאי ריחוק מהילדים שלכם. הפרת הצו עלולה לגרור מעצר, מאסר והרשעה פלילית.

    גם אם אתם מאמינים שההאשמות שקריות והצו הוצא נגדך בצורה לא הוגנת, עדיין חשוב לעמוד בתנאיו ולהתייעץ עם עורך דין לגבי הצעדים הבאים שלכם. בחלק מהמקרים, ניתן להילחם בתנאים  של צו הרחקה מהבית או לשכנע את השופט לבטל או לשנות תנאים מסוימים.

    לבתי המשפט יש סמכות להוציא צווי הרחקה כשאדם טוען שהוא נמצא בסכנה מיידית. הצו יכול להורות לצד אחר להפסיק את התנהגותו המזיקה (כגון התעללות) ולהימנע ממגע נוסף עם הקורבן לכאורה.

    ברוב המקרים, צו הרחקה מהבית ניתן בהקשרים של אלימות במשפחה או סכסוך ביחסים אינטימיים או משפחתיים, לרבות התעללות פיזית, איומים, הטרדה, מעקב ותקיפה מינית.

    הצווים עשויים להיות מונפקים גם אם אתם מסוכסכים עם שכנים, חברים או מעסיקים, ולהפרת הצו יש השלכות פליליות.

    בשורה התחתונה, חשוב להתייעץ עם עורך דין

    הפרכת האשמות תדרוש ראיות קבילות וטיעונים רלוונטיים, ולכן ליווי של עורך דין מנוסה לצידכם – מישהו שמכיר את החוק, כללי הראיות וההליכים בבית המשפט – יגדיל מאוד את הסיכויים שלכם לתוצאה חיובית.

    לצוות המקצועי במשרד עורכי הדין אסף כהן ושותף יש ניסיון של שנים רבות במשפט פלילי ודיני משפחה, ואנו נייצג אתכם בהליכים לביטול, שינוי התנאים או קיצור התוקף של צו הרחקה מהבית.

    שתף :

    מעוניינים בייצוג מנצח?

    השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם

      תפריט נגישות

      The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.