מעוניינים בייצוג מנצח?

משרד עורכי דין אסף כהן ושות’ כאן לשירותך!




    עשרת הדברות לבחירת עו"ד

    בחירת עורך דין הינה צעד משמעותי לניהול וניצוח תיק. מקצועיות וכן כימיה של עורך הדין חשובה לאור קיומם של הליכים משפטיים ארוכי טווח.

    ריכזנו עבורכם כללים מנחים שחשוב לדעת לפני שבוחרים עורך דין:

    1. מומחיות – כאשר אתם פונים למשרד עורכי דין לקבלת שירות משפטי כלשהו, חשוב לוודא האם עורך הדין שיטפל בתיק הינו בעל התמחות בנושא הנדון, וזאת בכדי שייצוגכם לא ייפגע.
    2. ניסיון – חשוב לשים לב כי עורך דין בעל וותק וניסיון רב יכיר את ההתמחות המשפטית.
    3. המלצות – אין כמו אוסף של המלצות טובות, בפרט מלקוחות.
    4. מקצועיות – יש להבין, כי לא פעם נוצרו בעיות והסתבכויות משפטיות, ופעמים רבות התנהלות זו נבעה מחוסר מקצועיותו והבנתו של עורך הדין את התחום.
    5. מי ינהל את התיק בפועל – רצוי לברר מיהו עורך הדין שיטפל בתיק בפועל בכדי לקבל ולשקול האם להפקיד את הטיפול בתיק במשרד זה.
    6. ייצוג משפטי על ידי עורכי דין בלבד – כאתם זקוקים לייצוג ו/או שירות משפטי, פנו אך ורק לעורך דין ולא לכל מיני חברות או גופים המספקים "שירותים משפטיים". שימו לב כי באם פניתם לקבלת ייצוג משפטי ממי שאינו עורך דין נטלתם סיכון רב באשר לגורל התיק ואתם חשופים לבעיות רבות.
    7. זמינות – טיפול משפטי כרוך לעיתים קרובות בקיומן של פגישות עם עורך הדין שממונה על התיק, ולכן חשוב לוודא כי הוא יהיה זמין וקשוב לטיפול בתיק.
    8. משרד מוצלח הינו בעל הצלחות – אל תתביישו לשאול האם נוהלו תיקים בעלי אופי דומה לתיק שלכם במשרד הרלוונטי וכן מה עלה בגורלם.
    9. כדאי לקחת עו"ד שמתמחה בתחום הרלוונטי עבורכם – אם הטיפול בתיק כרוך בהופעה בבית-משפט, כדאי שתדעו כי חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין שהתמחות המשנה שלו היא "ליטיגציה" – הופעה בבית-משפט.
    10. שכר טרחה – לעיתים, "הזול עולה ביוקר". עורך דין בעל ניסיון וידע שרכש לאורך השנים יודע לתמחר את עבודתו בהתאם לאופי ולכמות העבודה.

    שתף :

    מעוניינים בייצוג מנצח?

    השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם

      תפריט נגישות