מעוניינים בייצוג מנצח?

משרד עורכי דין אסף כהן ושות’ כאן לשירותך!




    שומרים על זכות השתיקה עד שמגיעה ההגנה המשפטית

    אם שמכם עולה בקשר לפשע שבוצע, אתה עשויים לקבל זימון לחקירה במשטרה, ובמקרה זה, חשוב שתהיו מלווים על ידי עורך דין פלילי מנוסה. משרד עורכי הדין אסף כהן ושות' מתמחה במשפט אזרחי, מסחרי פלילי והצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם במהלך החקירה במשטרה, להגנה על זכויותיכם.

    זימון לחקירה במשטרה יכול להיות מאיים

    זימון לחקירה במשטרה עשוי להיות מפחיד, במיוחד כששוטר מגיע אל ביתכם או מתקשר לזמן אתכם לחקירה. אם אינכם בטוחים מה לעשות, בין אם הטענות נגדכם קובעות שאתם חשודים או לא, מומלץ ליצור קשר עם עורך דין פלילי מנוסה כדי לוודא שזכויותיכם מוגנות. גם אם נציגי המשטרה יוצרים קשר עם קרובי משפחה, חברים, שותפים רומנטיים או עמיתים לעבודה, יתכן שהם מנסים לאסוף עליכם מידע כחשודים בפלילים, וכדאי שתהיו ערוכים היטב לכל תרחיש.

    הנה עובדה שחשוב להפנים על זימון לחקירה

    רוב האנשים מדמיינים שהמשטרה עוצרת מישהו שנמצא בתהליך של ביצוע פשע, אבל ברוב המקרים, עבריינים מתרחקים לפני שהמשטרה מגיעה. במקרים רבים, שעות חולפות עד שמישהו מבחין בפשע שהתרחש. לאחר התרחשות פשע והודעה לרשויות אכיפת החוק, אזי המשטרה תערוך חקירה, תזהה חשוד ותוציא זימון לחקירה במשטרה נגד החשודים. אם שוטר מעוניין לדבר איתכם, אתם לא בהכרח חשודים, אבל אם השוטר מתקשר אליכם או מגיע לביתכם עם זימון לחקירה, אל תדברו איתו ואל תענו על שאלותיו לפני שאתם מתייעצים עם עורך דין פלילי.

    חשוב שבמהלך החקירה יהיה לצידכם עורך דין מיומן

    הצוות המקצועי במשרד עורכי הדין אסף כהן ושות', שמתמחה במשפט פלילי, עם ותק של שנים רבות בתחום, זמין לסייע לכם אם קיבלתם זימון לחקירה במשטרה, ונלווה אתכם במהלך החקירה כולל ייצוג במקרה של הגשת כתב אישום נגדכם. למרות מה שעשוי להיאמר לכם במהלך החקירה, שכירת שירותי עורך דין לפני שאתם מדברים עם המשטרה, אינה גורמת לכם להיראות אשמים, אלא חכמים. לקביעת פגישת ייעוץ או בקשה לייצוג במהלך חקירה משטרתית, צרו איתנו קשר עוד היום.

    שתף :

    מעוניינים בייצוג מנצח?

    השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם

      תפריט נגישות

      The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.