מעוניינים בייצוג מנצח?

משרד עורכי דין אסף כהן ושות’ כאן לשירותך!




    עורך דין לדיני מקרקעין

    מצאתם את דירת החלומות שלכם? ניהלתם משא ומתן בגין מכירת הדירה וסיכמתם עם המוכר את תנאי הסכם המכר של הדירה.

    עורך הדין אשר מתמחה בדיני מקרקעין בבני ברק יערוך את חוזה המכר הרלוונטי, תוך שימת דגש על הגנה על הלקוחות שלו בין אם הם המוכרים או הקונים או שניהם, וילווה את הצדדים על להשלמת העסקה.

    עורך הדין ייעץ לצדדים בדבר תכנון המס. החוק מאפשר הקלות ופטורים שונים ממס רכישה בעת קניית דירה, בנוסף קיימת אפשרות לבצע תכנוני מס חוקיים, אשר עשויים, במקרים מסוימים, לחסוך הרבה כסף. מי שרוכש דירה בדרך כלל מחויב בתשלום של מס רכישה. שיעור המס וגובה מס הרכישה יהיה תלוי בנסיבות הרכישה, באם מדובר בדירה ראשונה או שניה ומעלה. רוכש של דירת מגורים מחויב לשלם מס רכישה, הנגזר לפי שווי הדירה הנרכשת.

    עורך הדין ידאג למנגנונים שיבטיחו מחד למוכר את קבלת התמורה ומאידך יבטיחו את רישום הזכויות וקבלת החזקה מצד הקונה.

    ערך הדין ידווח לרשויות המס על העסקה למיסוי מקרקעין ובכך יבטיח קבלת אישורי מס אשר בלעדיהם לא יוכלו להשלים את העסקה.

    משרדנו הינו משרד עורכי דין מקרקעין מוביל בישראל, ומלווה צדדים פרטיים וחברות בעסקאות נדל”ן מגוונות, לרבות מכירת ורכישת דירות, ליווי רכישת דירה מקבלן, נדל”ן מסחרי, קרקעות לבניה והשקעה, פרויקטים של התחדשות עירונית (תמ”א 38, פינוי בינוי ועוד), הסכמי שכירות וכיו”ב.

    משרדנו בעל הצלחות רבות וקבלת פסקי דין לטובת הלקוחות שלנו בנושא של נדל"ן ומקרקעין.

    שתף :

    מעוניינים בייצוג מנצח?

    השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם

      תפריט נגישות

      The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.