מעוניינים בייצוג מנצח?

משרד עורכי דין אסף כהן ושות’ כאן לשירותך!




    משפט אזרחי מסחרי

    פירוק של חברות הוא כמובן תהליך מורכב. החלטה זו יכולה לנבוע מסיבות שונות: חוסר היכולת לשלם חובות, סכסוך עם שותפים, פירוק חברה שאינה רווחית, פרוק עקב משבר הקורונה העולמי. כך או כך, על החברה לעבור תהליך שלם לפני שהיא מגיעה לקיצה בו נזקקים הצדדים לרוב לליווי משפטי צמוד אשר יוודא את שמירתם של האינטרסים של כלל הצדדים המעורבים בתהליך. פירוק חברה מרצון עושים רק עם עו"ד.

    על תביעה אזרחית להתנהל בהתאם לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד – 1984 והן רלוונטיות לכל סוגי התביעות האזרחיות. תקנות אלו מסדירות לאיזה בית משפט הסמכות העניינית והמקומית לדון בתביעה, אלו מסמכים יש לצרף וכל דבר הקשור לניהול התביעה. במסגרת תקנות סדר הדין האזרחי מפורטים גם סדרי דין מיוחדים כגון סדר דין מהיר, סדר דין מקוצר, המרצת פתיחה ועוד.

    לאור ריבוי התחומים של ענף המשפט האזרחי, רוב הסיכויים שכל אדם יזדקק במהלך חייו לייצוג במשפט האזרחי ויושפע ממנו.

    משרדנו מתמחה בניהול תחומי במשפט מסחרי ותיקים אזרחיים משפטיים מורכבים ורחבי היקף, הדורשים מומחיות וידע רב, בכל תחומי המשפט האזרחי והמסחרי.

    שתף :

    מעוניינים בייצוג מנצח?

    השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם

      תפריט נגישות

      The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.