מעוניינים בייצוג מנצח?

משרד עורכי דין אסף כהן ושות’ כאן לשירותך!




    עורך דין פלילי בפתח תקווה

    עו"ד פלילי בפתח תקווה

    כל יום, אנשים צריכים להגיב לאישומים פליליים. ייתכן שהם יצטרכו להופיע בבית המשפט ולהתמודד עם תובעים, רשויות אכיפת החוק וצוות בית המשפט. תהליכים אלו אינם קלים להתמודדות ללא סיוע מקצועי של עורך דין פלילי בפתח תקווה.

    משרד עו"ד אסף כהן מתמחה במשפט אזרחי, מסחרי ופלילי, והצוות המקצועי שלנו ילווה וייצג אתכם היטב בכל הליך פלילי שתעברו.

    הרגשות האישיים של עורך דין פלילי בפתח תקווה אינם חשובים

    עורך דין פלילי בפתח תקווה מתייחס ברצינות רבה להגנה הפלילית. אנשים שהואשמו בפשעים זקוקים לעזרה, והוא מציע שירותים משפטיים מקיפים, ללא קשר לתחושותיו האישיות לגבי הפשע שבוצע, וללא השפעה על איכות ייצוג הלקוח.בכל הליך פלילי או אזרחי, לנאשמים יש זכויות חוקיות להיעזר בעורך דין להגנתם. אם הוגש נגדכם כתב אישום על פשע שביצעתם או לא ביצעתם, יש לכם את הזכות להיות מיוצגים בבית המשפט על ידי עורך דין פלילי בפתח תקווה או בכל מקום אחר בארץ.

    הנחיות ללקוחות לא לדבר על המקרים שלהם

    במהלך מעצר, שוטרי אכיפת החוק מחויבים ליידע את העצורים על זכותם להיות מיוצגים על ידי עורך דין מטעמם או מטעם בית המשפט, ועל זכותם לשמור על שתיקה עד לקבלת ייעוץ משפטי.

    הצהרות אלו נכונות לגבי המעצר המשטרתי, אבל עורך דין פלילי מנחה את לקוחותיו לא לדבר על נסיבות המקרה ולא לשתף את הפרטים גם עם בני משפחה, חברים או שותפים לתא המעצר, מכיוון שזוהי טעות ענקית שעלולה להוביל לתוצאות שליליות מאוד.

    צרו קשר עם עורך דין פלילי בפתח תקווה

    מפשעים קלים ועד חמורים, אתם זקוקים לסוג ההגנה שמציע עורך דין פלילי בפתח תקווה שמכיר את מערכת המשפט הפלילי.

    במשרד עורכי הדין אסף כהן ושות', צוות עורכי הדין ואנשי המקצוע המיומנים והמנוסים שלנו מספקים את הייצוג המשפטי הנכון ועדכני שאתם צריכים, אז צרו קשר כדי לקבוע פגישת ייעוץ.

     

    שתף :

    מעוניינים בייצוג מנצח?

    השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם

      תפריט נגישות

      The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.