מעוניינים בייצוג מנצח?

משרד עורכי דין אסף כהן ושות’ כאן לשירותך!




    עבירות סחיטה באיומים

    עבירות סחיטה באיומים מתרחשות כשאדם מנסה להשיג טובת הנאה, כסף, רכוש, כופר או כל מטרה אחרת, באמצעות איום לביצוע מעשה אלימות, או באיום לחשיפת מידע פרטי או מזיק על הקורבן.

    משרד עורכי הדין אסף כהן ושות' מתמחה במשפט פלילי והצוות המקצועי שלנו יגן עליכם בכל מקרה שבו אתם חשופים לסחיטה באיומים, או לייצוג זכויותיכם אם אתם מפעילים לחץ של סחיטה באיומים על אדם אחר.

    בטוח שראיתם מקרי עבירות סחיטה באיומים בקולנוע או בטלוויזיה

    מאפיונר נכנס לחנות ודורש מהבעלים כסף כדמי "הגנה" מפני הבריונים השכונתיים או אפילו ממעשיו שלו. עבירות סחיטה באיומים מתרחשות, למרבה הצער, גם במציאות, בצורות וסוגים שונים.

    בעבר, עבירות סחיטה הופעלו בעיקר על פקידי ציבור או גורמים ממשלתיים, אם כי כיום הפשע חל גם על אזרחים פרטיים. לכן, אם אתם חשופים לאיומים, חשוב שתקבלו ייעוץ משפטי לגבי אופן ההתנהלות הטוב ביותר.

    איומים וכוונה

    עבירות סחיטה באיומים מבוססות על סוגים כלשהם של איומים. האדם המאיים מצהיר על כוונה לבצע פגיעה או פעולה מזיקה נגד הקורבן. אדם יכול להשמיע את האיום בעל פה, בכתב, או אפילו באמצעות מחוות לא מילוליות או סוג אח של תקשורת מאיימת. אדם מבצע עבירת סחיטה באיומים מתוך כוונה ספציפית לאלץ מישהו אחר לספק כסף, רכוש או משהו בעל ערך. יחד עם זאת, הכוונה אינה מבוססת על דברי הנאשם בלבד, אלא על הנסיבות והעובדות סביב האיום. במילים אחרות, עורך דין פלילי יכול להוכיח שהנאשם התכוון לשלול מהקורבן רכוש מבלי להראות בפועל את הנעשה בראשו של הנאשם.

    קבלו ייעוץ משפטי על עבירת סחיטה באיומים

    עבירות סחיטה באיומים מוגדרות כפשיעות חמורות ועלולות להוביל לאובדן חירות משמעותי במקרה של הרשעה. אם אתם ניצבים בפני חקירת סחיטה או אישום, חישוב שתפנו לייעוץ של עורך דין פלילי מוסמך, שבקיא בחוק ושיש לו ניסיון עם מערכת המשפט הפלילי. למשרד עורכי דין אסף כהן יש ותק של שנים רבות במשפט פלילי, והצוות המקצועי שלנו יספק לכם ייעוץ חשוב שנוגע למקרה שלכם, כולל סיוע בהגנה על זכויותיכם.

    שתף :

    מעוניינים בייצוג מנצח?

    השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם

      תפריט נגישות

      The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.