מעוניינים בייצוג מנצח?

משרד עורכי דין אסף כהן ושות’ כאן לשירותך!




    עורך דין פלילי בתל אביב

    מצאתם את עצמכם מואשמים בעבירות סחר בסמים והנכם מחפשים אחר עורך דין פלילי בתל אביב? דעו כי עורך דין ממולח ומקצוען יוכל להפחית בעונשכם ויידע להציג את עובדות המקרה בפני ביהמ"ש בצורה אשר תטיב עמכם. עורך הדין אסף כהן, עורך דין פלילי בתל אביב, עוסק בעבירות סחר בסמים ומייצג לקוחות אשר הסתבכו בעבירות מסוג זה.

    עורכי דין פלילי מומלצים בתל אביב

    תחילה, בכדי שעורך דין יהפוך לעורך דין באופן רשמי וחוקי, עליו ללמוד תואר ראשון במשפטים במכללה מוכרת/ אוניברסיטה ולעבור את הלימודים בהצלחה. לאחר מכן יעבור עורך הדין התמחות בת שנה בתחום בו בחר. בתום ההתמחות יעבור מבחני לשכה אשר יסמיכו אותו לייצג לקוחות במדינת ישראל על פי החוק. במהלך חייו המקצועיים יעבור עורך הדין הכשרות וקורסים רבים אשר יגרמו לו להתמקצע בתחומים שונים. עורך הדין אסף כהן, עורך דין פלילי בתל אביב, עובר קורסים שונים אחת לתקופה מטעם לשכת עורכי הדין ודואג להתעדכן בחקיקה המשתנה מעת לעת והכל בכדי לתת ללקוחותיו את השירות המקצועי ביותר.

    כיצד נדע לבחור בעורך דין פלילי בתל אביב מתוך כל המבחר הקיים?

    בחירת עורך דין מיומן הינה פעולה בעלת חשיבות רבה אשר תציל אתכם בעת הסתבכות בסיטואציה כזו או אחרת. תחילה, כאשר נחפש עורך דין פלילי בתל אביב, נבדוק שהוא בקיא בנושא שלנו. במידה והמקרה שלנו עוסק בסחר בסמים לדוגמא, עלינו לוודא תחילה כי עורך הדין עוסק בתחום ויודע את החוקים והפרטים הקטנים בתחום הסחר. זאת בכדי שבזמן הייצוג שלו ידע להציג את העובדות בצורה נכונה ויגרום לשופטים להקל בעונשנו או לזיכוי מלא מהאשמות אשר הופנו כלפינו. לא כל עורך דין פלילי בתל אביב מתמחה בכל העבירות המצויות בעולם המשפט הפלילי ולכן בעת חיפוש אחר עורך דין שכזה, עלינו להיות ממוקדים במקרה שלנו ובמידה וישנן לקוחות מרוצים עם מקרים זהים- זהו פרט אשר יוכל לסייע לנו בעת בחירת עורך הדין שייצג אותנו.

    עורך דין פלילי תל אביב

    האם עקב העובדה שאנו גרים במרכז עלינו לשכור עורך דין פלילי בתל אביב?

    הליך משפטי הינו הליך ארוך ומתיש. לכן כשאנו בוחרים עורך דין אשר ייצג אותנו בעודנו מואשמים, זכרו כי ההליך עצמו דורש מאמצים פיזיים ונפשיים כאחד. ישנה חשיבות מכרעת בבחירת עורך דין הקרוב פיזית למקום מגורנו וזאת בכדי שנוכל להגיע בקלות למשרד עו"ד או לחלופין כשאנו במעצר, משפחתנו הקרובה תוכל להגיע למשרדו על מנת לטפל בענייננו.

    עורך דין פלילי תל אביב יוכל בהחלט לטפל בלקוחות אשר מתגוררים בצפון הארץ או בדרום. לידיעתכם, ישנה סמכות מקומית לדון בעבירה ולכן כאשר עבירה מתבצעת במקום מסוים, לעיתים גם אם האדם מתגורר באזור שונה, הדיונים יתקיימו בבית המשפט באזור בו בוצעה העבירה. ישנם לקוחות הבוחרים בעורך דין אשר משרדו נמצא בקרבת בית המשפט אשר ידון במקרה בכדי לחסוך עלויות של נסיעות.

    עורך דין פלילי תל אביב

    במידה והנכם מתגוררים באזור המרכז, וודאי תחפשו עורך דין פלילי תל אביב אשר ייצג אתכם בפני פרקליטות המדינה. כאשר נפתח תיק במשטרה עקב עבירה אותה ביצענו, במידה והתיק לא ייסגר, ככל הנראה נעמוד על כך לדין. המשטרה היא הגוף אשר יחליט האם להעביר את התיק לטיפול הפרקליטות או שמא לסגור אותו עקב חוסר אשמה, חוסר עניין לציבור או היעדר ראיות מספיקות.

    כיצד נגיע מוכנים לפגישה מול עורך דין פלילי בת"א?

    כאשר תחליטו לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי תל אביב, זכרו כי אותו עו"ד לא היה בסיטואציה בה נעברה העבירה ויכולת הבקיאות שלו בתיק תלויה בכם. לפני הגעתכם למשרדו של עו"ד טוען אסף כהן, עורך דין פלילי תל אביב, כי רצוי שתכתבו רשימה עם העובדות המהותיות של המקרה, שאלות שברצונכם לשאול, בעיות שונות ונוספות וכל פרט אשר יוכל לסייע לכך שעורך הדין יבין את הסיטואציה בצורה המדויקת והמפורטת ביותר. ישנן עובדות שאנו בתור לקוחות לא חושבים שהן חשובות אך לעו"ד הם כן. לכן בפגישתכם ספרו הכל, היו כנים ואמתיים וזכרו כי עו"ד עומד לצידכם ולא נגדכם.

    עו"ד פלילי תל אביב

    משרד עורכי דין פלילי בתל אביב

    משרד עורכי הדין אסף כהן ושות', מתמחה במשפט האזרחי – מסחרי, פלילי , דיני מקרקעין, משפחה, דיני ירושה והגנה פלילית. הכרחי להעסיק עורך דין פלילי בתל אביב שיש לו ניסיון עשיר במשפט האזרחי והפלילי, כדי שיהיה איש מקצוע לצידכם שיגן על זכויותיכם.

    שיטות העבודה של עורך דין פלילי בתל אביב

    יש הרבה מאוד מקום בתחום המשפטי לאסטרטגיה, כושר המצאה וחשיבה לא שגרתית שמאפיינים עורך דין פלילי בתל אביב. המומחים בתחום מספקים תוצאות באמצעות פתרונות חדשים ואסטרטגיות משפטיות בלתי צפויות.

    ההצלחה בתיקים נעוצה ביכולת המקצועית לנקוט בגישה שלא צפויה על ידי הצד השני, והלקוחות מקבלים שירות שמבוסס על פתרונות משפטיים יצירתיים שמספקים משאבים, תוצאות ובסופו של דבר הצלחה.

    עורכי דין פלילי תל אביב

    הניסיון הרב של עורך דין פלילי בתל אביב, כמו גם ההקפדה על הפרטים, מייחדים אותו מעמיתיו וממצבים אותו באופן ייחודי להתמודדות מוצלחת עם מגוון רחב של מקרים מאתגרים. צוות משפטי דורש את הטוב ביותר ולא מתפשר אלא אם עד להשגת התוצאות המבוקשות.

    המחויבות להצלחה מניעה את צוות עורכי הדין לשאוף מעבר לציפיות הלקוח וערכים אלו הם שמקנים למשרד מוניטין של מצוינות.

    בתיקים פליליים, יותר מאשר בכל תחומי משפט אחרים, איכות הייצוג משנה באופן משמעותי את תוצאת התיק: בין פסק דין אשם לפסק דין לא אשם או הטלת מאסר על תנאי ועבודות שירות. הניסיון העשיר של עורך דין פלילי בתל אביב, לצד התובנות והיכולות המשפטיות, הם שמובילים לתוצאות המבוקשות.

    אתם צריכים עורך דין תותח לצידכם

    אם אתם מעורבים בעבירה פלילית קטנה או גדולה, באשמתכם או שלא באשמתכם, כדאי שעורך דין מומחה בתחום יהיה לצידכם כדי לוודא שזכויותיכם נשמרות.

    משרד עורכי דין אסף כהן ושות', מטפל במגוון מקרים פליליים עם ותק של שנים רבות בתחום, ובקיאות מקיפה בפסיכה העדכנית ואתם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו לפגישת ייעוץ לבחירת סיכויי הצלחת התיק שלכם בבית המשפט, כולל תוצאות של מחיקת רישום פלילי כאשר הדבר רלוונטי.

    עוד פלילי תל אביב

    צוות עורכי הדין הפליליים במשרד עו"ד אסף כהן ושות' כאן כדי לענות על כל שאלותיכם בנושא שכירת שירותי עורך דין פלילי תל אביב שיתאים לייצוג וליווי בתיק הספציפי שלכם. אנו מייצגים לקוחות בנושאים פליליים ובחקירות משטרתיות, ודואגים לאינטרסים של לקוחותינו עד להשגת התוצאה הטובה ביותר.

    חשיבות שכירת שירותי עורך דין פלילי תל אביב

    נאשמים רבים העומדים בפני כתב אישום פלילי עוברים לראשונה בחייהם את הליך המשפטי הפלילי או החקירה. גם אם התמודדתם בעבר עם אישומים פליליים או חקירה משטרתית, כדאי שיהיה לצידכם עורך דין פלילי תל אביב שייעץ לכם כיצד להתנהל נכון כדי שלא להפליל את עצמכם יותר. אנשים שניצבים בפני הליכים פליליים תוהים לעתים קרובות בכל הנוגע לנושאים הבאים:

    • כיצד למצוא ולשכור את הסנגור הפלילי הטוב ביותר;
    • איזה סוג של עורך דין פלילי לשכור;
    • עלות הייצוג הספציפי;
    • האם עורך דין פלילי תל אביב יכול להגן על אדם שהוא יודע שהוא אשם;
    • אילו חובות אתיות יש לעורך דין הקשורות לחסיון וסודיות עורך דין-לקוח;
    • ומאיזה סוג של חקירות והאשמות משטרתיות עורך הדין הגן בעבר על לקוחות?

    עורך דין פלילי תל אביב הוא איש מקצוע מורשה ומוסמך שעוסק בעריכת דין וחבר בלשכת עורכי הדין בישראל. באופן ספציפי, עורכי דין פליליים פועלים כנציגיו המשפטיים של נאשם בבית משפט בהליכים פליליים. והכי חשוב, עורכי דין פליליים פועלים למען נאשמים פליליים כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור עניינו של הנאשם.

    איך שוכרים שירותי עו"ד פלילי בתל אביב

    ברגע שמצאתם עורך דין פלילי תל אביב שאתם מעוניינים שייצג אתכם, החלק הקשה בתהליך כבר מאחוריכם. הצעד הבא הוא לשאול את עורך הדין אם הוא מעוניין לייצג אתכם, מה יהיו העלויות הנלוות, ומהי האסטרטגיה שלו להתנהלות בתיק. אם אתם מחפשים עורך דין פלילי תל אביב שייצג אתכם, צרו קשר עכשיו עם משרד עורכי דין אסף כהן ושות', לקביעת פגישת ייעוץ והרכבת תוכנית ייצוג, ליווי והתנהלות במקרה שלכם.

    שתף :

    מעוניינים בייצוג מנצח?

    השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם

      תפריט נגישות

      The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.